Історія УР Нормативно-правова база УР в дії Досягнення Відеоархів
З ІСТОРІЇ ЗАСНУВАННЯ...
Будь-який освітній заклад, що готує підростаюче покоління до життя в умовах демократії, не може існувати без розгорнутої системи учнівського самоврядування. Адже це один з дієвих методів досягнення широкого спектру виховних завдань – активності, відповідальності, самостійності, дисциплінованості, набуття всебічного морального досвіду, формування творчих, соціально-політичних та духовних потреб учнів.
 |
Учнівське самоврядування у Головинському вищому професійному училищі нерудних технологій було організовано у 2007 році. Воно було започатковане з метою зробити життя звичайного учня більш цікавим і різноманітним. Та основним, практично єдиним, поштовхом до будь-яких дій чи змін було бажання і готовність самих учнів до цього.
Вже понад 10 років Учнівська рада функціонує в училищі, ставши не тільки навчальним, а й організаційно-культурним осередком закладу.
У витоків учнівського самоврядування стояла Троценко Тетяна – перший голова учнівського самоврядування училища. |
Для організації учнівського самоврядування учням потрібні були певні знання та вміння. Для повноцінної роботи учнівського активу важлива роль належить координатору, який дає учням можливість розвиватись, обмінюватися досвідом із товаришами з інших навчальних закладів, висвітлювати свою діяльність у засобах масової інформації. Тому координатором та основним ідеологом стала Заруцька Таїсія Адамівна – в той час заступник директора з НВихР (нині заступник директора з НВР).
Робота учнівського самоврядування була побудована на основі принципів:
самостійності у вирішенні питань у рамках своїх повноважень, закріплених у Статуті навчального закладу;
відповідальності органу учнівського самоврядування перед виборцями, членами колективу, педагогами, батьками;
різноманітності форм діяльності учнівського самоврядування;
системності планування та реалізації намічених програм і проектів;
консультативно-педагогічної підтримки дорослими (координаторами, педагогами, спеціалістами тощо).
Учні, які отримавши перші життєві навички в самоврядуванні, стали в житті самодостатніми людьми.
У кожного навчального закладу, як і у кожної людини, є своє обличчя, свій «характер». От і наше училище не виняток. З наших стін, як правило, вилітають орлята, за яких нам не соромно.