Головинське
вище професійне училище
нерудних технологій

Контакти:
12325
Житомирська область,
Черняхівський район,
смт. Головине,
вул. Жовтнева, 19
тел/факс 8(04134)9-60-01

    

 

 

Головна

Новини

Про училище

Адміністрація

Абітурієнтам

На допомогу учням

 

    З ІСТОРІЇ ЗАСНУВАННЯ…

    Будь-який навчальний заклад, що готує підростаюче покоління до життя в умовах демократії, не може існувати без розгорнутої системи учнівського самоврядування. Адже це один з дієвих методів досягнення широкого спектру виховних завдань – активності, відповідальності, самостійності, дисциплінованості, набуття всебічного морального досвіду, формування творчих, соціально-політичних та духовних потреб учнів.
    Учнівське самоврядування у Головинському вищому професійному училищі нерудних технологій було організовано у 2007 році. Воно було започатковане з метою зробити життя звичайного учня більш цікавим і різноманітним. Та основним, практично єдиним, поштовхом до будь-яких дій чи змін було бажання і готовність самих учнів до цього.
    Вже понад 10 років Учнівська рада функціонує в училищі, ставши не тільки навчальним, а й організаційно-культурним осередком закладу.
    У витоків учнівського самоврядування стояла Троценко Тетяна – перший голова учнівського самоврядування училища.

         Для організації учнівського самоврядування учням потрібні були певні знання та вміння. Для повноцінної роботи учнівського активу важлива роль належить координатору, який дає учням можливість розвиватись,  обмінюватися досвідом із товаришами з інших навчальних закладів, висвітлювати свою діяльність у засобах масової інформації. Тому координатором та основним ідеологом стала Заруцька Таїсія Адамівна – в той час заступник директора з НВихР (нині заступник директора з НВР).
    Робота учнівського самоврядування була побудована на основі принципів:
    самостійності у вирішенні питань у рамках своїх повноважень, закріплених у Статуті навчального  закладу;
  відповідальності органу учнівського самоврядування перед виборцями, членами колективу, педагогами, батьками;
    різноманітності форм  діяльності учнівського самоврядування;
    системності планування та реалізації намічених програм і проектів;
    консультативно-педагогічної підтримки дорослими (координаторами, педагогами, спеціалістами тощо).
    Учні, які отримавши перші життєві навички в самоврядуванні, стали в житті самодостатніми людьми.
    У кожного навчального закладу, як і у кожної людини, є своє обличчя, свій «характер». От і наше училище не виняток. З наших  стін, як правило, вилітають орлята, за яких нам не соромно.